Puterea publicității
Ideea e mai amplă și a plecat de la discuția de ieri la ceas de seară cu un prieten antreprenor care nu crede în puterea publicității. El e de părere că a face reclamă propriei afaceri este pierdere de timp. Degeaba am încercat eu să-i explic, să-i aduc argumente că el tot pe-a lui a ținut-o. Am băut 2 cafele de nervi și am înghețat afară la țigară încercând să-l fac să înțeleagă. Mi-e prieten și mi-am dat toată silința ca să nu-l las așa cu părerea lui preconcepută, dar e atât de încăpățânat încât nu am ajuns cu el la rezultatul dorit.
Eu sunt ca George Costanza din Seinfeld, abia când ajung acasă îmi vin în cap ideile alea bune și scenariul cum aș fi putut să-i închid gura cu un argument dintr-ăla beton. Știu că îmi citește blogul, așa că las aici citatul ăsta:
“Să faci afaceri fără publicitate este ca şi cum i-ai face cu ochiul unei fete pe întuneric. Tu ştii ce faci dar nimeni altcineva nu știe” – Steuart Henderson Britt
That’s gold, Jerry! Gold!
Vă mulțumesc că mă citiți! Puteți să susțineți TmBlog.ro abonându-vă la NEWSLETTER sau cu 1$/luna pe Patreon:
Recent Comments